Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
I. Bevezető rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek meghatározzák az Eladó és a Vevő jogait és kötelezettségeit a www.nagykereskedelem-szalonok.hu webáruházban történő vásárlás során.
II. A fogalmak meghatározása
Web: weboldal online áruházzal www.nagykereskedelem-szalonok.hu
Áruk: főként szépségszalonok felszereléséhez és a szépségszalonokban nyújtott szolgáltatások nyújtásához használt áruk.
E-shop: a Weboldalon található online áruház, amely lehetővé teszi az áruk megvásárlását szalonok, gyógyfürdők számára.
Általános szerződési feltételek: a webáruházban történő vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek.
Eladó: a webáruház üzemeltetője és tulajdonosa, aki felelős a vevő által a webáruházon keresztül megrendelt áruk vagy szolgáltatások leszállításáért - spol. Simply Beauty s.r.o., székhelye: Heřmánkova 859/5, Ostrava 71300, bejegyezve az Ostravai Kerületi Bíróság által vezetett cégjegyzékbe, C 76648 iktatószámmal , azonosítószám: 07649711, ÁFA szám: CZ07649711, mobiltelefon: 606557860, e-mail: info@nagykereskedelem-szalonok.hu.
FOGYASZTÓKNAK
Vevő: a webáruház azon vásárlója, aki regisztrált és megrendelte az árut.
Fogyasztó: az a 18. életévét betöltött természetes személy, aki üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása gyakorlása körén kívül szerződést köt egy vállalkozóval vagy más módon üzletet köt vele.
KÉRJÜK, VEGYE FIGYELEMBE: HA ÖN VÁLLALKOZÁSI CÉLLAL VAGY ÖNÁLLÓ VÁLLALKOZÓKÉNT (ÖNFOGLALKOZTATÓKÉNT) VÁSÁROL, AKKOR NEM MINŐSÜL FOGYASZTÓNAK. NEM SZÁMÍT, HOGY A MEGRENDELÉSBEN MEGAD-E ICO-T VAGY SEM, HA A VÁLLALKOZÁS CÉLJA, PL. HA NEM HASZNÁL ICO-T, HA NEM AD MEG ÜZLETI CÉLT, AKÁR A VÁSÁROLT ÁRU JELLEGÉBŐL, AKÁR A MEGRENDELÉS SZÖVEGÉBŐL (VAGY HA AZ ÜZLETI CÉLÚ FELHASZNÁLÁS KÉSŐBB, A PANASZELJÁRÁS SORÁN MERÜL FEL). AZ ÜZEMELTETŐ JOGOSULT A VÁSÁRLÓTÓL KÁRTÉRÍTÉST KÖVETELNI A FOGYASZTÓI JOGOK JOGOSULATLAN GYAKORLÁSA MIATT, ILLETVE A VÁSÁRLÓNAK A FOGYASZTÓI JOGOK JOGOSULATLAN GYAKORLÁSÁVAL ÖSSZEFÜGGÉSBEN FELMERÜLT KÁRAIÉRT. A VEVŐ JOGOSULT LEHET A FOGYASZTÓI JOGOK GYAKORLÁSÁRA VONATKOZÓ IGÉNYT ÉRVÉNYESÍTENI (INDOKOLÁS NÉLKÜLI ELÁLLÁS LEHETŐSÉGE, JÓTÁLLÁS IDŐTARTAMA, PANASZKEZELÉS GYORSASÁGA STB.)
III. Rendelés
1. A megrendelés leadásakor a vevő választja ki az Árut, az Áru darabszámát, a fizetési módot és a szállítási módot. Az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a megrendelés kézbesítését a Vevőnek e-mailben, ahonnan a megrendelés érkezett. A visszaigazoláshoz mellékeli a mindenkori Általános Szerződési Feltételeket és a megrendelés összegzését. Az adásvételi szerződés a megrendelésnek az Eladó által a Vevő e-mail címére történő visszaigazolásával jön létre.
2. A Vevő kijelenti, hogy a megrendelésben és a regisztrációban megadott valamennyi adat a megrendelés elküldésének időpontjában helyes, igaz, teljes és érvényes. A megrendelés elküldése előtt a "MEGRENDELÉS ELADÁSA" gombra kattintva a Vevő aktívan (a megfelelő négyzet bejelölésével) megerősíti, hogy elolvasta a jelen Általános Szerződési Feltételeket és tudomásul veszi a személyes adatok feldolgozásának feltételeit.
3. A Vevő tudomásul veszi, hogy a Weboldalon felsorolt áruk kínálata nem mindig aktuális, és előfordulhat, hogy a kínált áruk nem állnak rendelkezésre vagy eltérő feltételekkel állnak rendelkezésre. A Vevő fenntartja magának a jogot, hogy bármely ilyen megrendelést visszavonjon. Ha a Vevő nem elérhető Árut rendel, az Eladó haladéktalanul e-mailben tájékoztatja a Vevőt arról, hogy az Áru nem elérhető, amely esetben a megrendelés további értesítés nélkül törlésre kerül. Ha az Eladó új (módosított) ajánlatról (pl. szállítási határidő meghosszabbítása, eltérő mennyiség) tájékoztatja a Vevőt, az adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor a Vevő a módosított ajánlat elfogadását e-mailben megerősíti a Vevőnek. Ha a Vevő 5 munkanapon belül nem erősíti meg az új ajánlat elfogadását, az új ajánlat további értesítés nélkül érvényét veszti. Ha az eredeti megrendelés egy részét vagy egészét már kifizették, akkor a Vevőnek visszatérítésre kerül arra a számlára, amelyről a Vevő a megrendelést kifizette. Hasonló, e rendelkezés szerinti eljárásra kerül sor, ha az Eladónak a webáruházban tett ajánlata technikai vagy adminisztrációs hiba miatt nyilvánvalóan téves adatokat tartalmaz (emiatt az Eladó szintén jogosult a megrendelés törlésére).
IV. Ár és fizetési feltételek
1. A Vevő az Áruk árát és az Áruknak az adásvételi szerződés szerinti szállításával kapcsolatos költségeket az alábbi módokon fizetheti meg az Eladónak:
a) utánvétellel - készpénzben vagy bankkártyával - az Eladó szerződéses partnere által a Vevő által a megrendelésben megadott helyen (az ilyen módon történő fizetésért a Vevőnek az Eladó utánvétellel kapcsolatos költségeinek megfelelő - a megrendelésben megadott összegű - költséget lehet felszámítani),
b) banki átutalással.
2.Fizetési átjárón keresztül történő fizetés esetén a vevőnek követnie kell az adott elektronikus fizetési szolgáltató utasításait.
3. A vételár tartalmazza az Eladó csomagolási költségeit és az Áruk Csehországban történő szállításával kapcsolatos költségeket. A Vevő a vételárral együtt köteles megfizetni az Eladónak az Áruknak az Eladóhoz történő szállításával kapcsolatos költségeket is, az E-shopban feltüntetett összegben, kivéve, ha az egyes árucikkeknél szerepel, hogy a szállítás ingyenes.
4. Az Eladó a megrendelés alapján kapott fizetésről adóigazolást - számlát - állít ki a Vevőnek, és azt elektronikus formában elküldi a Vevő e-mail címére. Az Eladó az általános forgalmi adó fizetője, amely az árhoz hozzáadódik. Az Eladó nem kéri a foglaló előre történő megfizetését.
5. Szállításkor történő fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő.
V. Felhasználói fiók
1. A regisztrációt követően a Vevő hozzáférhet ügyfélfiókjához és megrendelheti az árukat. Az Eladó tájékoztatja a Vevőt, hogy a Weboldalon történő regisztráció nem lehetséges, ha alapos kétségek merülnek fel a Vevő személyazonosságával és 18 éves korával kapcsolatban. Amennyiben az Eladó utólag szerez tudomást ezekről a körülményekről, az Eladó jogosult a Vevőt felszólítani a Vevő regisztrációjának haladéktalan kijavítására és/vagy törlésére.
2. Az ügyfélszámla regisztrációjakor és az áruk megrendelésekor a vevő köteles a valóságnak megfelelő és valós adatokat megadni. A vevő köteles ezeket bármilyen változás esetén frissíteni. A Vevő által az ügyfélfiókban és az Áru megrendelésekor megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti.
3. A Vevő köteles az ügyfélszámlájához való hozzáféréshez szükséges információk titkosságát megőrizni. A hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. A Vevő nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze az ügyfélszámla használatát. Az Eladó nem vállal felelősséget a vásárlói fiókkal való visszaélésért harmadik személyek által.
4. Az Eladó törölheti a felhasználói fiókot, különösen, ha a Vevő már nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződésben vagy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségeit.
5. A Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül áll folyamatosan rendelkezésre, különös tekintettel az Eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartására, illetve harmadik fél berendezéseinek szükséges karbantartására.
VI. Kézbesítés
1. Az Eladó köteles az Árut leszállítani:
(i) a Vevő által a megrendelésben megadott helyre,
(ii) a feladóhivatalon keresztül a vevő által megjelölt feladóhivatal címére (ha ez a lehetőség elérhető a webáruházi ajánlatban).
A Vevő köteles az árut a kiválasztott helyen átvenni. Abban az esetben, ha az Áru átvételének helye általában nem áll rendelkezésre az Áru szállítására (járhatatlan út, nem lehet bejutni a telephelyre stb.), a Vevő köteles ezt a tényt az Eladónak a megrendelésben előzetesen jelezni. Ha a Vevő ezt elmulasztja, a Vevő köteles megfizetni az Áruk szállításával kapcsolatos bonyodalmakból eredő károkat. Az Áru abban a pillanatban tekinthető leszállítottnak, amikor azt a Vevő átvette.
2. Az úgynevezett túlméretes áruk szállítása esetén az ügyfél tudomásul veszi, hogy a szállítási szolgáltatás nem biztosítja ezen áruknak a szállítóeszközről az ügyfél ajtajáig való eljuttatását az adott címen belül. A vevő köteles gondoskodni erről az átadásról, és felel az eladóval és a szállítási szolgáltatással szemben az e kötelezettség megszegéséből eredő károkért.
3. Az áru átvételekor a Vevő köteles azonnal megvizsgálni az árut, és a talált hibákat, ha azokat nyilvánvalóan a szállító okozta (vagy ha a kár jellege miatt a szállítót nem lehet kizárni), a szállító reklamációs jegyzőkönyvében rögzíteni. Ha a leszállított Áruk nyilvánvalóan nem felelnek meg a megrendelésnek, a Vevő jogosult megtagadni az átvételt.
4. A Vevő köteles az árut a kicsomagolás után azonnal megvizsgálni. Az áru anyagának színe némileg eltérhet a fényképen láthatótól - ez nem ok az adásvételi szerződéstől való elállásra vagy reklamációra.
5. Ha a Vevő nem veszi át a postai küldeményt az Árukkal együtt és/vagy nem igazolja, hogy nagykorú (lásd fent), az Eladó jogosult az Áruk feladásával kapcsolatos költségeket (postaköltség és csomagolás) a szokásos díjszabás szerint kiszámlázni a Vevőnek.
6. Ha a szállítás módjáról a Vevő külön kérése alapján állapodnak meg, a Vevő viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos esetleges többletköltségeket.
VII. Hibás teljesítésből eredő jogok
1.A szerződő felek jogait és kötelezettségeit a hibás teljesítésből eredő jogok tekintetében a vonatkozó általános érvényű jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925., 2099-2117. és 2161-2174. §-ai, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény) szabályozzák.
2. Az Eladó felel a Fogyasztóval szemben azért, hogy az áru átvételekor nem hibás. Az Eladó különösen azért felel a Fogyasztóval szemben, hogy:
(i) az Áruk rendelkeznek azokkal a tulajdonságokkal, amelyeket az Eladó vagy az Áruk gyártója megjelölt, vagy amelyeket a Vevő az Áruk jellegére tekintettel és az Eladó által az Árukra vonatkozó reklám vagy promóció alapján elvárt,
(ii) az Áruk alkalmasak az Eladó által megadott célra, vagy arra, amire az ilyen típusú árukat általában használják,
(iii)az áruk a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban vannak; és
(iv) Az áruk megfelelnek a Magyar Köztársaság hatályos jogszabályainak.
3. Hiba esetén a Vevő reklamációt nyújthat be az Eladóhoz, és követelheti:
(i) új árukért cserébe,
(ii) Javított áruk,
(iii) ésszerű kedvezmény a vételárból,
(iv) a szerződéstől való elállás,
a szerződésszegés jellegétől függően - lásd alább.
4. A vevőnek joga van elállni a szerződéstől:
(i) ha az áru lényeges hibával rendelkezik,
(ii) ha a javítást követően a hiba vagy hibák megismétlődése miatt nem tudja megfelelően használni a terméket,
(iii) az áru nagyszámú hibája esetén.
5. A lényeges szerződésszegés olyan szerződésszegés, amelyről a szerződést megszegő fél már a szerződés megkötésekor tudta vagy tudnia kellett, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha előre látta volna a szerződésszegést.
6. Jelentéktelen szerződésszegésnek minősülő hiba esetén (függetlenül attól, hogy a hiba eltávolítható vagy eltávolíthatatlan) a vevő jogosult a hiba eltávolítására vagy a vételárból ésszerű árengedményre.
7. Ha egy javítható hiba a javítást követően ismételten jelentkezik (általában a harmadik reklamáció ugyanazon hiba miatt, vagy a negyedik különböző hibák miatt), vagy az árun nagyobb számú hiba van (általában legalább három hiba egyszerre), a vevőnek joga van a vételárból árengedményt kérni, az árut kicserélni vagy a szerződéstől elállni.
8. Ha a Vevő nem áll el a szerződéstől, vagy nem él a hibátlan új áru leszállítására, az áru egy részének kicserélésére vagy az áru javítására vonatkozó jogával, a Vevő ésszerű árengedményt követelhet. A Vevő erre akkor is jogosult, ha az Eladó nem tud új, hibátlan Árut szállítani, az Áru egy részét kicserélni vagy az Árut kijavítani, valamint ha az Eladó a hibát ésszerű időn belül nem orvosolja, vagy ha a kijavítás jelentős nehézségeket okozna a Fogyasztónak.
9. A Vevőt nem illeti meg a hibás teljesítés joga, ha a Vevő az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, és/vagy ha a Vevő az áru károsodását vagy meghibásodását nem megfelelő kezeléssel okozta (pl. a rendszeres tisztítás nyilvánvaló elmulasztása, a használati utasítással ellentétes kezelés, durva kezelés vagy leesés okozta sérülés, stb.) Az Eladó nem felel a szokásos elhasználódásból eredő hibákért.
10. A Vevő jogosult az Árukban az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül felmerülő hiba esetén reklamációs jogával élni. Ha a hiba az átvételtől számított hat hónapon belül jelentkezik, az árut úgy kell tekinteni, hogy az átvételkor volt hibás.
11. A Vevő kérésére az Eladó írásban igazolja a Vevőnek, hogy a hibás teljesítésből eredő kötelezettségei milyen mértékben és mennyi ideig állnak fenn, és a Vevő hogyan gyakorolhatja az ebből eredő jogait.
VIII. Panaszkezelés
1. A Vevő köteles a hiba felfedezésétől számított indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani az Eladóhoz. Amennyiben a Vevő ezt írásban vagy elektronikus úton teszi, meg kell adnia elérhetőségét, a hiba leírását és a reklamáció kezelésének módjára vonatkozó kérését. Erre a célra a Weboldalon elérhető űrlapot (a továbbiakban: "Reklamációs űrlap") használhatja.
2. A Vevő köteles a hiba bejelentésekor, illetve a hiba bejelentését követően indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni az Eladót a reklamációs nyomtatványon arról, hogy milyen jogot (jogorvoslatot) választott. E választás megváltoztatása az Eladó hozzájárulása nélkül csak akkor lehetséges, ha a Vevő olyan hiba kijavítását kérte, amely javíthatatlannak bizonyul.
3. Ha a Vevő nem választja meg a lényeges szerződésszegésből eredő jogát, az Eladó választja meg a követelés kezelésének módját.
4. A Vevő köteles bizonyítani az Áruk megvásárlását (lehetőleg vásárlási bizonylattal). A követelés rendezésének határideje a követelés (értesítés) időpontjától kezdődik. A Vevő köteles az Árut az Eladónak a Simply Beauty s.r.o., Veleslavínova 1022/4, 70200 Moravská Ostrava címén átadni vagy átadni. Az Árut megfelelő csomagolásba kell csomagolni a szállítás során bekövetkező sérülések elkerülése érdekében, valamint tisztának és hiánytalannak kell lennie. Az Áruknak az Eladóhoz való eljuttatásának költségeit a Vevő viseli, és a Vevő jogosult a visszatérítésre abban az esetben, ha a reklamációt az Eladó elfogadja.
5. Az ügyfél köteles az igényelt árut tisztán, minden szennyeződéstől mentesen és higiénikusan bemutatni. Az Eladónak jogában áll megtagadni a reklamációra történő átvételt, ha az áru nem felel meg a higiéniai alapelveknek. Az Eladó jogosult az ilyen árukat a Vevő költségére visszaküldeni a Vevőnek.
6. Az Eladó köteles a Vevőnek írásbeli visszaigazolást adni arról, hogy a Vevő mikor élt a jogával, mi a reklamáció tartalma és a Vevő milyen reklamáció rendezésének módját kéri, valamint visszaigazolást a reklamáció rendezésének időpontjáról és módjáról, beleértve a javítás és annak időtartamának igazolását, vagy a reklamáció elutasításának írásbeli indoklását.
7. Az Eladó köteles a reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül elbírálni, kivéve, ha a Vevővel írásban hosszabb határidőben állapodtak meg. Ezen időszak lejárta után a Vevőt ugyanazok a jogok illetik meg, mintha lényeges szerződésszegésről lenne szó.
8. Ha az Eladó megtagadja az Áruk hibájának kijavítását, a Vevő ésszerű árcsökkentést követelhet, vagy elállhat a szerződéstől.
9. A jótállási idő meghosszabbodik a reklamációtól annak rendezéséig vagy addig az időpontig, amikor a Vevő köteles volt az árut átvenni. Ha az Árut vagy annak egy részét kicserélik, az Eladó felelőssége úgy érvényesül, mintha az Árut vagy annak egy részét újonnan vásárolták volna.
10. Amennyiben a követelés státuszának online nyomon követése nem lehetséges, az Eladó vállalja, hogy a Vevőt kérésének megfelelően e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatja a követelés rendezéséről.
IX. A tulajdonjog fenntartása
Az Eladó marad az Áruk tulajdonosa mindaddig, amíg a Vevő ki nem fizeti azokat teljes egészében. Az áruk károsodásának kockázata az átvételkor a Vevőre száll át.
X. A fogyasztónak a szerződéstől való elállási joga
1. Ha az adásvételi szerződés megkötésére a webáruházon keresztül kerül sor, a Fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől az áru átvételétől és/vagy az áru utolsó szállításának átvételétől számított 14 napon belül, ha a szerződés tárgya többféle áru vagy több rész szállítása.
2. Amennyiben a Fogyasztó az előző bekezdésnek megfelelően 14 napon belül el kíván állni a szerződéstől, kapcsolatba kell lépnie az Eladóval, és írásban jeleznie kell, hogy eláll a szerződéstől. Az elállásban fel kell tüntetnie a megrendelés számát, a vásárlás dátumát és a visszatérítendő számlaszámot. A Fogyasztó az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a jelen Általános Szerződési Feltételekhez csatolt minta formanyomtatványt is használhatja. A Fogyasztó az adásvételi szerződéstől való elállást többek között a következő címre küldheti el:
a) az Eladó telephelyének címe: székhelye: Simply Beauty s.r.o. - telephely, cím: Veleslavínova 1022/4, 70200 Moravská Ostrava.
b) e-mail cím: info@nagykereskedelem-szalonok.hu
3. Abban az esetben, ha a Vevő az előző bekezdések szerint eláll a szerződéstől, az Eladó köteles a Vevőtől kapott pénzeszközöket a Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállását követő 14 napon belül visszautalni, ugyanolyan módon, ahogyan az Eladó azokat a Vevőtől megkapta, kivéve, ha a Vevő másként rendelkezik. Ezeket a pénzösszegeket csökkenthetik a Vevő által választott, az Eladó által felajánlott legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási móddal kapcsolatos többletköltségek.
4. Ha a Vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az Eladó nem köteles a kapott pénzösszeget a Vevőnek visszafizetni, mielőtt a Vevő elküldi az Árut az Eladónak, és lehetősége van meggyőződni annak állapotáról.
5. A törvénynek a 14 napon belüli elállásra vonatkozó rendelkezése azonban nem értelmezhető úgy, mint az Áruk ingyenes bérlésére vonatkozó lehetőség. A teljesítés átvételétől számított 14 napon belüli elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztónak a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül át kell adnia az Eladónak mindazt, amit az Eladó az adásvételi szerződés alapján leszállított vagy átadott neki. Ha ez már nem lehetséges (pl. az áru időközben megsemmisült vagy elhasználódott), a Fogyasztónak pénzbeli kártérítést kell nyújtania a már nem szállítható áru ellenértékeként. Ha a visszaküldött áru csak részben sérült, az Eladó kártérítési igényt érvényesíthet a Fogyasztóval szemben, és követelését beszámíthatja a visszaküldött vételárba. Ebben az esetben az Eladó köteles bizonyítani a keletkezett kárt.
6. Nem lehetséges visszaszolgáltatni (az Általános Szerződési Feltételek ezen cikke alapján elállni az adásvételi szerződéstől) a jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó olyan higiénikus csomagolásban szállított árukat, amelyeket a vevő-fogyasztó jellegüknél fogva eltávolított a csomagolásból.
7. A szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő 14 naptári nap (nem munkanap), és az áru Fogyasztó általi átvételét követő következő naptári napon kezdődik, míg a vásárlási szerződéstől való elállást legkésőbb ezen időszak utolsó napján kell elküldeni a szállítónak.Az áruk visszaküldésének joga nem vonatkozik a kereskedelem vagy vállalkozás keretében történő megrendelésekre, azaz ha a számlán az Ön azonosító száma szerepel, vagy a vásárolt árut üzleti célra használják (pl. fodrászati mosódoboz, fodrászati szék stb.).
8. Az Eladó jogosult az Áruk leszállítása előtt bármikor elállni a szerződéstől, ha harmadik személyek miatt objektíve nem tudja az Árut ésszerű határidőn belül leszállítani a Vevőnek és/vagy ha nyilvánvalóvá válik, hogy a Vevő megszegte az Eladóval korábban kötött szerződést.
9. Ha a vevő 2 alkalommal lemondja a megrendelést (eláll az adásvételi szerződéstől), az eladó nem köteles a következő megrendelésnél az árut elküldeni a vevőnek, és automatikusan lemondja azt.
XI. Személyes adatok védelme
Kupující byl před uzavřením kupní smlouvy seznámen s podmínkami zpracování jeho osobních údajů, dostupných na následujícím internetovém odkazu: https://www.velkoobchod-salony.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
XII. A felek egyéb jogai és kötelezettségei
1.A fogyasztói panaszokat az Eladó a info@nagykereskedelem-szalonok.hu elektronikus címen vagy a +420 800 999 990-es telefonszámon keresztül kezeli. Az Eladó a Vevő panaszának kezeléséről a Vevő elektronikus címére küld tájékoztatást, vagy a megadott telefonszámon keresztül veszi fel a kapcsolatot a Vevővel.
2. Az Eladó jogosult az Áruk értékesítésére kereskedelmi engedély alapján. A kereskedelmi ellenőrzést saját hatáskörében az illetékes kereskedelmi hivatal végzi. A személyes adatok védelme terén a felügyeletet a Személyes Adatvédelmi Hivatal gyakorolja. A Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hivatal többek között a fogyasztóvédelmi törvény betartását ellenőrzi meghatározott keretek között.
3. A Fogyasztói jogok nem érvényesíthetők olyan ajándékokra, amelyek az Eladó által a Vevőnek ingyenesen biztosított értékesítési akciók keretében kerülnek átadásra. Az ilyen áruk a Cseh Köztársaságban hatályos ajándékozási szerződés és a vonatkozó jogszabályok hatálya alá tartoznak.
4. A Vevő tudomásul veszi, hogy az Áruknak a Weboldalon található képeken látható színárnyalatai, valamint a formák eltérhetnek a valóságtól (monitorbeállítások, életkor, szobavilágítás, fényképezési szög stb.).
5. A vevő beleegyezik abba, hogy az adásvételi szerződés megkötése során távközlési eszközöket használjon. Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban a távoli kommunikációs eszközök használata során a Vevőnél felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a Vevő maga viseli.
XIII. Vitarendezés
1. Az Eladó és a Vevő közötti kölcsönös jogvitákat az általános bíróságok rendezik.
2. A fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. sz. törvénycikk) szerint a fogyasztónak minősülő vásárlónak joga van az adásvételi szerződésből vagy szolgáltatásnyújtási szerződésből eredő fogyasztói jogvita peren kívüli rendezéséhez. A bíróságon kívüli vitarendezésre jogosult szervezet a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság - további információk a www.coi.cz weboldalon találhatók (a továbbiakban: CTIA).
3. A fogyasztói jogvita peren kívüli rendezése kizárólag a Fogyasztó kérésére és csak akkor kezdeményezhető, ha a jogvita közvetlenül az Eladóval nem került rendezésre. A kérelmet legkésőbb attól az időponttól számított 1 éven belül lehet benyújtani, amikor a fogyasztó először gyakorolta a vita tárgyát képező jogát az Eladóval szemben.
4. A fogyasztónak joga van bíróságon kívüli online vitarendezést kezdeményezni az ODR platformon keresztül, amely az ec.europa.eu/consumers/odr/ címen érhető el.
5. A fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. sz. törvénycikk) szerinti kötelezettségek betartásának felügyeletét a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság (www.coi.cz) végzi.
XIV. Záró rendelkezések
1. A jelen Általános Szerződési Feltételek az adásvételi szerződés megkötésének napján a Weboldalon feltüntetett formában érvényesek. A Fogyasztó megrendelését, miután az Eladó megkötött szerződésként megerősítette, a teljesítés és a további regisztráció céljából archiválja, és kérésre a Vevő számára hozzáférhetővé válik.
2. Ha az adásvételi szerződéssel létrehozott kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a cseh jog az irányadó. Ez nem érinti a Fogyasztó általánosan kötelező érvényű jogszabályok szerinti jogait.
3. A felek minden írásbeli levelezést elektronikus levélben is eljuttathatnak egymáshoz. A Vevő a levelezést az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címre küldi meg. Az Eladó a levelezést a Vevőnek a Vevő ügyfélfiókjában megadott e-mail címre kézbesíti.
4. Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, az Eladó elektronikus formában archiválja, és nem hozzáférhető.
5. Ha a Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, vagy érvénytelenné válik, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Az egyik rendelkezés érvénytelensége vagy hatástalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. Az adásvételi szerződés vagy az Általános Szerződési Feltételek módosításait és kiegészítéseit írásban kell megtenni.
6. A webáruházzal kapcsolatos minden jog, különösen a tartalom szerzői joga, beleértve a grafikák, fényképek, videók, védjegyek, logók és egyéb tartalmak minden aspektusát, az Eladót illeti. Tilos a weboldalt vagy annak bármely részét az Eladó engedélye nélkül másolni vagy más módon felhasználni, vagy a jelen rendelkezést megsértve használni.
7.Az Eladót a Vevővel szemben nem kötik a Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdésének e) pontja szerinti magatartási kódexek.
8. Az Eladó fenntartja a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására. Az ilyen módosítások nem vonatkoznak a vonatkozó módosítások hatálybalépése előtt teljesített megrendelésekre, és a módosítások a Weboldalon történő közzététellel lépnek hatályba.
9. Abban az esetben, ha a felek a jelen feltételek által szabályozott szerződést kötnek, ellentmondás esetén a szerződés szövege az irányadó.
10. Az itt nem említett egyéb kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztók esetében a fogyasztóvédelmi törvény és egyéb vonatkozó jogszabályok az irányadóak.
11. Az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó formanyomtatványminta és a reklamációs formanyomtatvány az Általános Szerződési Feltételek mellékletét képezi.
12. A jelen Feltételek a Weboldalon való közzétételük napján, 2023.1.6-án lépnek hatályba.
Simply Beauty s.r.o.
Csatolmányok (a weboldal láblécében található):
- Panasztételi űrlap a panasz benyújtásához
reklamációs_protokoll
Az adásvételi szerződéstől való elállás
ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK
VÁLLALKOZÓK SZÁMÁRA
Vállalkozónak minősül az, aki önállóan, saját felelősségére és felelősségére, nyereségszerzési céllal, rendszeresen és rendszeresen jövedelemszerző tevékenységet folytat kereskedelmi vagy hasonló tevékenység formájában. Vállalkozónak minősül az is, akit a nevében képvisel.
I. Bevezető rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek meghatározzák az Eladó és a Vevő jogait és kötelezettségeit a www.nagykereskedelem-szalon.hu webáruházban történő vásárlás során.
II. A fogalmak meghatározása
Web: weboldal a www.naygkereskedelem-szalonok.hu webáruházzal.
Áruk: főként szépségszalonok felszereléséhez és a szépségszalonokban nyújtott szolgáltatások nyújtásához használt áruk.
E-shop: a Weboldalon található online üzlet, amely lehetővé teszi az Áruk megvásárlását.
Általános szerződési feltételek: a webáruházban történő vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek.
Eladó: a webáruház üzemeltetője és tulajdonosa, aki felelős a vevő által a webáruházon keresztül megrendelt áruk vagy szolgáltatások leszállításáért - spol. Simply Beauty s.r.o., székhelye: Heřmánkova 859/5, Ostrava 71300, bejegyezve az Ostravai Kerületi Bíróság által vezetett cégjegyzékbe, C 76648 iktatószámmal , azonosítószám: 07649711, ÁFA szám: CZ07649711, mobiltelefon: 606557860, e-mail: info@nagykereskedelem-szalonok.hu.
Vevő: a webáruház azon vásárlója, aki regisztrált és megrendelte az árut.
Vállalkozó: 18. életévét betöltött jogi személy vagy természetes személy, aki vállalkozása vagy önálló vállalkozói tevékenysége során vásárol.
III. Rendelés
1. A megrendelés leadásakor a vevő választja ki az Árut, az Áru darabszámát, a fizetési módot és a szállítási módot. Az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a megrendelés kézbesítését a Vevőnek e-mailben, ahonnan a megrendelés érkezett. A visszaigazoláshoz mellékeli a mindenkori Általános Szerződési Feltételeket és a megrendelés összegzését. Az adásvételi szerződés a megrendelésnek az Eladó által a Vevő e-mail címére történő visszaigazolásával jön létre.
2. A Vevő kijelenti, hogy a megrendelésben és a regisztrációban megadott összes adatai a megrendelés elküldésének időpontjában helyesek, igazak, teljesek és érvényesek. 3. A megrendelés elküldése előtt a "MEGRENDELÉS ELADÁSA" gombra kattintva a Vevő aktívan (a megfelelő négyzet bejelölésével) megerősíti, hogy elolvasta a jelen Általános Szerződési Feltételeket, és tudomásul veszi a személyes adatok feldolgozásának feltételeit.
3. A Vevő tudomásul veszi, hogy a Weboldalon felsorolt Áruk kínálata nem mindig naprakész, és előfordulhat, hogy a kínált Áruk nem állnak rendelkezésre vagy eltérő feltételekkel állnak rendelkezésre. A Vevő fenntartja magának a jogot, hogy bármely ilyen megrendelést visszavonjon. Ha a Vevő nem elérhető Árut rendel, az Eladó haladéktalanul e-mailben tájékoztatja a Vevőt arról, hogy az Áru nem elérhető, ebben az esetben a megrendelés további értesítés nélkül törlésre kerül. Ha az Eladó új (módosított) ajánlatról (pl. szállítási határidő meghosszabbítása, eltérő mennyiség) tájékoztatja a Vevőt, az adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor a Vevő a módosított ajánlat elfogadását e-mailben megerősíti a Vevőnek. Ha a Vevő 5 munkanapon belül nem erősíti meg az új ajánlat elfogadását, az új ajánlat további értesítés nélkül érvényét veszti. Ha az eredeti megrendelés egy részét vagy egészét már kifizették, akkor a Vevőnek visszatérítésre kerül arra a számlára, amelyről a Vevő a megrendelést kifizette. Hasonló, e rendelkezés szerinti eljárásra kerül sor, ha az Eladónak a webáruházban tett ajánlata technikai vagy adminisztrációs hiba miatt nyilvánvalóan téves adatokat tartalmaz (emiatt az Eladó szintén jogosult a megrendelés törlésére).
4. A Vevő nem jogosult a megrendelést törölni, kivéve, ha erről az Eladóval egyeztet, és az Eladó nem erősíti meg a Vevőnek e-mailben a lemondás lehetőségét. A Vevő nem jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől (ez a jog csak a fogyasztókra vonatkozik). Az áruk visszaküldésének joga nem vonatkozik a kereskedelmi vagy üzleti tevékenység keretében leadott megrendelésekre, azaz ha a számlán az Ön azonosítószáma szerepel, vagy ha a megvásárolt árut üzleti célra használják ( pl. fodrászati mosódoboz, fodrászszék stb...).
IV. Ár és fizetési feltételek
1. A Vevő az Áruk árát és az Áruknak az adásvételi szerződés szerinti szállításával kapcsolatos költségeket az alábbi módokon fizetheti meg az Eladónak:
a) utánvétellel - készpénzben vagy bankkártyával - az Eladó szerződéses partnere által a Vevő által a megrendelésben megadott helyen (az ilyen módon történő fizetésért a Vevőnek az Eladó utánvétellel kapcsolatos költségeivel arányos - a megrendelésben megadott összegű - költséget lehet felszámítani),
b) banki átutalással.
2. Fizetési átjárón keresztül történő fizetés esetén a vevőnek követnie kell az adott elektronikus fizetési szolgáltató utasításait.
3. A vételár tartalmazza az Eladó csomagolási költségeit és az Áruk Csehországban történő szállításával kapcsolatos költségeket. A Vevő a vételárral együtt köteles megfizetni az Eladónak az Áruknak az Eladóhoz történő szállításával kapcsolatos költségeket is, az E-shopban feltüntetett összegben, kivéve, ha az egyes Áruknál szerepel, hogy a szállítás ingyenes.
4. Az Eladó a megrendelés alapján kapott fizetésről adóigazolást - számlát - állít ki a Vevő részére, és azt elektronikus formában elküldi a Vevő e-mail címére. Az Eladó az általános forgalmi adó fizetője, amely az árhoz hozzáadódik. Az Eladó nem kéri a foglaló előre történő megfizetését.
5. Szállításkor történő fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő.
V. Felhasználói fiók
1. A regisztrációt követően a Vevő hozzáférhet a vásárlói fiókjához és megrendelheti az Árut. Az Eladó tájékoztatja a Vevőt, hogy a Weboldalon történő regisztráció nem lehetséges, ha alapos kétségek merülnek fel a Vevő személyazonosságával és 18 éves korával kapcsolatban. Ha az Eladó utólag szerez tudomást ezekről a körülményekről, az Eladó jogosult a Vevőt felszólítani a Vevő regisztrációjának haladéktalan kijavítására és/vagy törlésére.
2. A vevői fiók regisztrációjakor és az árubeszerzéskor a vevő köteles a valóságnak megfelelő és valós adatokat megadni. A vevő köteles ezeket bármilyen változás esetén frissíteni. A vevő által az ügyfélfiókban és az Áru megrendelésekor megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti.
3. A Vevő köteles az ügyfélszámlájához való hozzáféréshez szükséges információk titkosságát megőrizni. A hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. A Vevő nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze az ügyfélszámla használatát. Az Eladó nem vállal felelősséget a vásárlói fiókkal való visszaélésért harmadik személyek által.
4. Az Eladó törölheti a felhasználói fiókot, különösen, ha a Vevő már nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződésben vagy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségeit.
5. A Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül áll folyamatosan rendelkezésre, különösen az Eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása, illetve harmadik fél berendezéseinek szükséges karbantartása miatt.
VI. Kézbesítés
1. Az Eladó köteles az Árut leszállítani:
(i) a Vevő által a megrendelésben megadott helyre,
(ii) a feladóhivatalon keresztül a vevő által megjelölt feladóhivatal címére (ha ez a lehetőség elérhető a webáruházi ajánlatban).
A Vevő köteles az árut a kiválasztott helyen átvenni. Abban az esetben, ha az Áru átvételének helye általában nem áll rendelkezésre az Áru szállítására (járhatatlan út, nem lehet bejutni a telephelyre stb.), a Vevő köteles ezt a tényt az Eladónak a megrendelésben előzetesen jelezni. Ha a Vevő ezt elmulasztja, a Vevő köteles megfizetni az Áruk szállításával kapcsolatos bonyodalmakból eredő károkat. Az Áru abban a pillanatban tekinthető leszállítottnak, amikor azt a Vevő átvette.
2. Az úgynevezett túlméretes áruk szállítása esetén az ügyfél tudomásul veszi, hogy a szállítási szolgáltatás nem biztosítja ezen áruknak a szállítóeszközről az ügyfél ajtajáig való eljuttatását az adott címen belül. A vevő köteles gondoskodni erről az átadásról, és felel az eladóval és a szállítási szolgáltatással szemben az e kötelezettség megszegéséből eredő károkért.
3. Az áru átvételekor a Vevő köteles azonnal megvizsgálni az árut, és a talált hibákat, ha azokat nyilvánvalóan a szállító okozta (vagy ha a kár jellege miatt a szállítót nem lehet kizárni), a szállító reklamációs jegyzőkönyvében rögzíteni. Ha a leszállított Áruk nyilvánvalóan nem felelnek meg a megrendelésnek, a Vevő jogosult megtagadni az átvételt.
4. A Vevő köteles az Árut a kicsomagolást követően azonnal megvizsgálni, ellenkező esetben a Vevő elveszíti a hibákból eredő jogok gyakorlásának lehetőségét. Az áru anyagának színe a fényképen láthatótól némileg eltérhet - ez nem ok az adásvételi szerződéstől való elállásra vagy reklamációra.
5. Ha a Vevő nem veszi át a postai küldeményt az Árukkal együtt és/vagy nem igazolja nagykorúságát (lásd fentebb), az Eladó jogosult az Áruk feladásával kapcsolatos költségeket (postaköltség és csomagolás) a szokásos díjszabás szerint a Vevőre terhelni.
6. Ha a szállítás módjáról a Vevő külön kérésére állapodtak meg, a Vevő viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos esetleges többletköltségeket.
VII. Hibás teljesítésből eredő jogok
1. A szerződő felek jogait és kötelezettségeit a hibás teljesítésből eredő jogok tekintetében a vonatkozó általános érvényű jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925., 2099-2117. és 2161-2174. §-ai, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény) szabályozzák.
2. Az Eladó felel a Fogyasztóval szemben azért, hogy az áru átvételekor nem hibás. Az Eladó különösen azért felel a Fogyasztóval szemben, hogy:
(i) az Áruk rendelkeznek azokkal a tulajdonságokkal, amelyeket az Eladó vagy az Áruk gyártója megjelölt, vagy amelyeket a Vevő az Áruk jellegére tekintettel és az Eladó által az Árukra vonatkozó reklám vagy promóció alapján elvárt,
(ii) az Áruk alkalmasak az Eladó által megadott célra, vagy arra, amire az ilyen típusú árukat általában használják,
(iii) az áruk a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban vannak; és
(iv) Az áruk megfelelnek a Magyar Köztársaság hatályos jogszabályainak.
3. Hiba esetén a Vevő reklamációt nyújthat be az Eladóhoz, és követelheti:
(i) új árukért cserébe,
(ii) Javított áruk,
(iii) ésszerű kedvezmény a vételárból,
(iv) a szerződéstől való elállás,
a szerződésszegés jellegétől függően - lásd alább.
4. Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
(i) pokud má zboží podstatnou vadu,
(ii) pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
5. A lényeges szerződésszegés olyan szerződésszegés, amelyről a szerződést megszegő fél már a szerződés megkötésekor tudta vagy tudnia kellett, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha előre látta volna a szerződésszegést.
6 Jelentéktelen szerződésszegésnek minősülő hiba esetén (függetlenül attól, hogy a hiba eltávolítható vagy eltávolíthatatlan) a vevő jogosult a hiba eltávolítására vagy a vételár ésszerű csökkentésére.
7. Ha a Vevő nem áll el a Szerződéstől, vagy nem él a hibátlan új Áruk szállítására, az Áruk egy részének kicserélésére vagy az Áruk javítására vonatkozó jogával, a Vevő ésszerű árengedményt követelhet. A Vevő erre akkor is jogosult, ha az Eladó nem tud új, hibátlan Árut szállítani, az Áru egy részét kicserélni vagy az Árut kijavítani, valamint ha az Eladó nem orvosolja a hibát ésszerű időn belül, vagy ha a kijavítás jelentős nehézségeket okozna a Fogyasztónak.
8. A Vevő nem jogosult a hibás teljesítésre, ha az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, és/vagy ha a Vevő az áru károsodását vagy meghibásodását nem megfelelő kezeléssel okozta (pl. a rendszeres tisztítás nyilvánvaló elmulasztása, a használati utasítással ellentétes kezelés, durva kezelés vagy leesés okozta sérülés stb.) Az Eladó nem felel a szokásos elhasználódásból eredő hibákért.
9. Az Eladó az Árukra 6 hónapos jótállást biztosít a Vevőnek, hacsak írásban másként nem állapodtak meg.
10. A Vevő kérésére az Eladó írásban igazolja a Vevőnek, hogy a hibás teljesítésből eredő kötelezettségei milyen mértékben és mennyi ideig állnak fenn, és a Vevő hogyan gyakorolhatja az ebből eredő jogait.
VIII. Reklamációkezelés
1. A Vevő köteles a hiba felfedezésétől számított indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani az Eladóhoz. Amennyiben a Vevő ezt írásban vagy elektronikus úton teszi, meg kell adnia elérhetőségét, a hiba leírását és a reklamáció kezelésének módjára vonatkozó kérését. Erre a célra a Weboldalon elérhető űrlapot (a továbbiakban: "Reklamációs űrlap") használhatja.
2. A Vevő köteles a hiba bejelentésekor, illetve a hiba bejelentését követően indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni az Eladót a reklamációs nyomtatványon arról, hogy milyen jogot (jogorvoslatot) választott. E választás megváltoztatása az Eladó hozzájárulása nélkül csak akkor lehetséges, ha a Vevő olyan hiba kijavítását kérte, amely javíthatatlannak bizonyul.
3. Ha a Vevő nem választja meg a lényeges szerződésszegésből eredő jogát, az Eladó választja meg a követelés kezelésének módját.
4. A Vevő köteles bizonyítani az Áruk megvásárlását (lehetőleg vásárlási bizonylattal). A követelés rendezésének határideje a követelés (értesítés) időpontjától kezdődik. A Vevő köteles az Árut az Eladónak a Simply Beauty s.r.o., Veleslavínova 1022/4, 70200 Moravská Ostrava címén átadni vagy átadni. Az Árut megfelelő csomagolásba kell csomagolni a szállítás során bekövetkező sérülések elkerülése érdekében, valamint tisztának és hiánytalannak kell lennie. Az Áruknak az Eladóhoz való eljuttatásának költségeit a Vevő viseli, és a Vevő jogosult a visszatérítésre abban az esetben, ha a reklamációt az Eladó elfogadja.
5. Az ügyfél köteles az igényelt árut tisztán, minden szennyeződéstől mentesen és higiénikusan bemutatni. Az Eladónak jogában áll megtagadni a reklamációra történő átvételt, ha az áru nem felel meg a higiéniai alapelveknek. Az Eladó jogosult az ilyen árukat a Vevő költségére visszaküldeni a Vevőnek.
6. Az Eladó köteles a Vevőnek írásbeli visszaigazolást adni arról, hogy a Vevő mikor élt a jogával, mi a reklamáció tartalma és a Vevő milyen reklamáció rendezésének módját kéri, valamint visszaigazolást a reklamáció rendezésének időpontjáról és módjáról, beleértve a javítás és annak időtartamának igazolását, vagy a reklamáció elutasításának írásbeli indoklását.
7. Az Eladó köteles a követelést indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 3 hónapon belül rendezni, kivéve, ha a Vevővel írásban hosszabb határidőben állapodtak meg. Ezen időszak lejárta után a Vevőt ugyanazok a jogok illetik meg, mintha lényeges szerződésszegésről lenne szó.
8. Ha az Eladó megtagadja az Áruk hibájának kijavítását, a Vevő követelheti az ár ésszerű csökkentését vagy elállhat a szerződéstől.
9. A jótállási idő meghosszabbodik a reklamációtól annak rendezéséig vagy addig az időpontig, amikor a Vevő köteles volt az árut átvenni. Ha az Árut vagy annak egy részét kicserélik, az Eladó felelőssége úgy érvényesül, mintha az Árut vagy annak egy részét újonnan vásárolták volna.
IX. A tulajdonjog fenntartása
Az Eladó marad az Áruk tulajdonosa mindaddig, amíg a Vevő ki nem fizeti azokat teljes egészében. Az áruk károsodásának kockázata az átvételkor a Vevőre száll át.
X. Személyes adatok védelme
Az adásvételi szerződés megkötése előtt a vevő tájékoztatást kapott a személyes adatai feldolgozásának feltételeiről, amelyek a következő internetes címen érhetők el: https://www.velkoobchod-salony.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
XI. A felek egyéb jogai és kötelezettségei
1. Az Eladó jogosult az Áruk értékesítésére kereskedelmi engedély alapján. A kereskedelmi ellenőrzést saját hatáskörében az illetékes kereskedelmi hivatal végzi. A személyes adatok védelme terén a felügyeletet a Személyes Adatvédelmi Hivatal gyakorolja. A Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hivatal többek között a fogyasztóvédelmi törvény betartását ellenőrzi meghatározott keretek között.
2. A Fogyasztói jogok nem érvényesíthetők olyan ajándékokra, amelyek az Eladó által a Vevőnek ingyenesen biztosított értékesítési akciók keretében kerülnek átadásra. Az ilyen áruk a Cseh Köztársaságban hatályos ajándékozási szerződés és a vonatkozó jogszabályok hatálya alá tartoznak.
3. A Vevő tudomásul veszi, hogy az Áruknak a Weboldalon található képeken látható színárnyalatai, valamint a formák eltérhetnek a valóságtól (monitorbeállítások, életkor, a szoba megvilágítása, a fotó szöge stb.), és nem tudja az Árut visszaküldeni vagy reklamálni.
4. A vevő beleegyezik abba, hogy az adásvételi szerződés megkötése során távközlési eszközöket használjon. Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban a távoli kommunikációs eszközök használata során a Vevőnél felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a Vevő maga viseli.
XII. Záró rendelkezések
1. A jelen Általános Szerződési Feltételek az adásvételi szerződés megkötésének napján a Weboldalon feltüntetett formában érvényesek.
2. Ha az adásvételi szerződéssel létrehozott kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a cseh jog az irányadó.
3. A felek minden írásbeli levelezést elektronikus levélben is eljuttathatnak egymáshoz. A Vevő a levelezést az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címre küldi meg. Az Eladó a levelezést a Vevőnek a Vevő ügyfélfiókjában megadott e-mail címre kézbesíti.
4. Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, az Eladó elektronikus formában archiválja, és nem hozzáférhető.
5. Ha a Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, vagy érvénytelenné válik, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Az egyik rendelkezés érvénytelensége vagy hatástalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. Az adásvételi szerződés vagy az Általános Szerződési Feltételek módosításait és kiegészítéseit írásban kell megtenni.
6. A webáruházzal kapcsolatos minden jog, különösen a tartalom szerzői joga, beleértve a grafikák, fényképek, videók, védjegyek, logók és egyéb tartalmak minden aspektusát, az Eladót illeti. Tilos a weboldalt vagy annak bármely részét az Eladó engedélye nélkül másolni vagy más módon felhasználni, vagy a jelen rendelkezést megsértve használni.
7. Az Eladót a Vevővel szemben nem kötik a Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdésének e) pontja szerinti magatartási kódexek.
8. Az Eladó fenntartja a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására. Az ilyen módosítások nem vonatkoznak a vonatkozó módosítások hatálybalépése előtt teljesített megrendelésekre, és a módosítások a Weboldalon történő közzététellel lépnek hatályba.
9. Abban az esetben, ha a felek a jelen feltételek által szabályozott szerződést kötnek, ellentmondás esetén a szerződés szövege az irányadó.
10. Az itt nem említett egyéb kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztók esetében a fogyasztóvédelmi törvény és egyéb vonatkozó jogszabályok az irányadóak.
11.Az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó formanyomtatványminta és a reklamációs formanyomtatvány az Általános Szerződési Feltételek mellékletét képezi.
12. A jelen Feltételek a Weboldalon való közzétételük napján, 2023.1.6-án lépnek hatályba.
Simply Beauty s.r.o.
Csatolmányok (a weboldal láblécében található):
- Panasztételi űrlap a panasz benyújtásához
reklamációs_protokoll
Az adásvételi szerződéstől való elállás